Collega's gezocht!

Vacature Servicedesk medewerkers

Als servicedesk medewerker bij Komdex werk je samen met collega's van de Consultancy, Ontwikkeling en vooral ook met onze klanten.

De werkzaamheden van een Servicedesk Medewerker bestaan uit het ondersteunen van de Consultants met het begeleiden en opleiden van gebruikers. Daarnaast ben je ook actief in het continue verbeteren van onze software door middel van het aanbrengen van suggesties tot verbeteringen en het testen van nieuwe functionaliteit. Je bent mede verantwoordelijk voor onze documentatie, die oa. bestaat uit handleidingen, filmpjes, powerpoint presentaties etc.

Wij bieden

Natuurlijk bieden wij een aantrekkelijk salaris afhankelijk van kennis en ervaring. Je krijgt kansen om je verder te ontwikkelen met diverse opleidingsmogelijkheden en interne begeleiding. We verwachten zelfs dat jij jezelf blijft door ontwikkelen. Daarnaast werk je in een prettige sfeer waarbij samenwerking en eigen inbreng van groot belang is. Standplaats Lisse.

Functie eisen

  • HAVO - MBO Niveau
  • Klantvriendelijk, Enthousiast
  • Volwassenheid in communicatie
  • Uitstekende Office (MS Word, Excel Powerpoint etc.) vaardigheden.
  • Interesse om met diverse software tools te werken

Solliciteren? Stuur je CV dan met korte motivatie per email naar info[at]Komdex.nl onder vermelding van "Servicedesk Medewerker". Binnen 2 werkdagen weet je of je op gesprek kan komen.