Zet jezelf op de kaart!
We zijn allemaal bekend met het bovenstaande spreekwoord!
Inmiddels kunnen we met onze vernieuwde Dashboard module ook onze inspanningen in relatie tot onze klanten op de kaart zetten. Waarom zou je dat doen?
Net als met ‘gewone’ dashboards, voor bijvoorbeeld een nacalculatie overzicht, gaat de onderliggende data veel meer spreken. Zo zou je uw offertes of klanten letterlijk op een kaart kunnen zetten.
In bovenstaand voorbeeld staan bijvoorbeeld de totale uitgebrachte Offertes, of gerealiseerde Orders, maar dan geprojecteerd op een kaart.
Dergelijke data visualisering is natuurlijk sterk afhankelijk van uw doelstelling:
- Waarom verliest u zoveel offertes in een bepaalde regio?
- Of wist u dit helemaal niet?
- Ligt het aan een lokale concurrent, of aan uw verkoop?
- Waarom verkoopt een product wél in Limburg, maar veel minder in Friesland?
Met onze vernieuwde en verbeterde dashboards kunt u nu gegevens visualiseren op kaarten.
Heeft u interesse? Neem dan vrijblijvend contact op met onze consultancy desk.